Finished the rough first build of my little cottage.

Still a few pieces missing, but most of the need components from Voyages, so I'll porbably have to wait for the server to get a bit more mature for them to become available.

Also I rotated that tree so it's not covering the door any more (lol)...

In other news: nuuuuuuuuuuuu~

:ffxiv: na.finalfantasyxiv.com/lodesto

At least it's an actual bug, but still. I wanted my little beachfront cottage, damnit!

Crushing update:

1. I did not check my local install nor Stream streaming, the former or which apparently needs a reinstall/reconfigure and the latter of which needs someone to press the “accept input” button on my PC… 2,000 kilometers away.

2. A fly has found me.

Show thread

Time to solo some old content with hot Phoenix on Phoenix action.

Also mad props to this random background NPC who's apparently been getting some with both Boulder brothers all this time. You go girl.

lol at Oceanic servers opening for transfers on Australia Day.

Pretty sure at this point I'm going to move. It's mostly just the pain of trying to disassemble my apartment and find somewhere to store all the furnishings beforehand, ugh.

Weekend job, definitely.

"Perfidy" is not a word I expect to encounter much in videogames, and yet...

ffxiv endwalker, not really spoilers 

I just wouldn't be unless someone was giving me a PowerPoint lecture...

Well... I got in long enough to make a bunnyboi and save his appearance for when I can actually get in an properly race and name change my main...

Playing SWORDS OF LEGENDS while I wait for to come back online and, ngl, I l mostly just like the double jump animations.

So 47-53 is another slog section in Command Mission land, mostly because all level 50 duties in the list have bosses with mechanics I just can't reliably figure out how to handle (and particularly not playing all jobs).

Anyway. Tonight we start on everyone's level 52 job quests, which will help fill in the XP bar at least a little.

Working on getting all dem jobs to 50 and aaaaaaah soooo clooooosssseeeeee...

til Y'shtola and Sera Dragonage have the same voice actress and she's also in Doc Martin and I don't think I can cope with this knowledge...

:ffxiv: Doing PotD last night has I think finally made RDM "click" for me.

I never really got it before, but... I think I like it (a lot, in fact)?

My favorite part about is that everyone gave the PowerPoint presentation cutscene in the 2.x MSQ so much shit that when they needed to do the same thing again in ShB they... gave Emet-Selch a holodeck PowerPoint instead.

(Also a picture book, a cave wall... yeah ic wut u did dere, game.)

Show older
fandom.ink

fandom.ink is a community-supported instance designed for fans, fandom, and fandom content creators.